Reklama lekarza w Internecie - jak lekarz może promować gabinet

Szczególne obostrzenia dotyczące reklamy usług medycznych w placówkach sprawiają, że trudno jest wypromować działalność na rynku. Wyjątkowo dotyczy to małych, prywatnych gabinetów, które nie współpracują z zespołami PR-owców i marketingowców odpowiedzialnymi za reklamę. Dobrym rozwiązaniem jest reklama lekarza w Internecie, szczególnie dla adeptów sztuki lekarskiej, którzy rozpoczynają praktykę w zawodzie, ponieważ mogą oni liczyć na darmowe rozwiązania, dzięki którym będą bardziej „widoczni” dla potencjalnych pacjentów.
 

Co wolno?

Ustawy znacząco ograniczają możliwości specjalistom medycyny, jeśli chodzi o promowanie usług dla celów komercyjnych. Reklama lekarza w Internecie opiera się zatem na tym, co wynika z faktów posiadania wiedzy w danej specjalizacji, bycia ekspertem w konkretnej dziedzinie, a także dysponowania certyfikatami, dyplomami potwierdzającymi specjalistyczną wiedzę, a ponadto:

  • specjalista może udzielić informacji o godzinach, miejscu przyjmowania pacjentów i zakresie wykonywanych usług medycznych,
  • lekarz ma prawo do podania informacji o stopniu i posiadanym tytule naukowym,
  • osoba prowadząca praktykę lekarską może udzielić informacji o rodzajach wykonywanych świadczeń medycznych,
  • specjalista może zamieścić informacje o sposobie płatności za wykonywane usługi a także o sposobie płatności,
  • specjaliści mogą podawać także numery telefonów kontaktowych, umieszczać zdjęcia i grafiki oraz promować gabinet własnym sloganem.

 

Wynikająca z powyższych informacji reklama w przestrzeni publicznej musiałaby zajmować dość dużą powierzchnię. Reklama gabinetu lekarskiego w sieci jest pod tym względem o wiele wygodniejszym rozwiązaniem. Ewentualne zmiany wprowadzane na bieżąco, wygoda obsługi i uzupełniania treści, dzięki oprogramowaniu do EDM Medfile®, dzięki któremu za darmo można wypromować gabinet w Internecie to doskonałe rozwiązanie łączące w sobie kompleksowy program do obsługi dokumentacji medycznej pacjentów oraz prowadzenia prostej strony www placówki medycznej.

 

 

Jak działać, aby promować swoją działalność?

Aby szybko i łatwo zacząć promować swoją działalność w sieci, wystarczy kilka prostych kroków:

  • założenie konta w Medfile EDM®,
  • przygotowaniu prostej strony internetowej gabinetu z opracowaną przez siebie treścią,
  • dodaniu podstawowych informacji dotyczących godzin przyjmowania pacjentów, cennika oraz usług,
  • włączeniu wygodnej rejestracji online,
  • pracowaniu w innowacyjnym programie do obsługi Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
     

Działalność placówki medycznej zostanie zauważona przez pacjentów w Internecie, a Ci zawsze będą mogli się upewnić, czy specjalista do którego chcą się udać nie ma akurat urlopu lub mogą się z nim skontaktować w sprawie konkretnego problemu.

                                                                                                           
 

Promowanie działalności w sieci zwiększa prestiż gabinetu i sprawia że do placówki może dotrzeć więcej pacjentów. Wykorzystaj innowacyjne funkcje Medfile®, aby zwiększyć zasięg swojej działalności na rynku!

Tagi

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna reklama gabinetu reklama lekarza w Internecie darmowa reklama gabinetu EDM program do rejestracji pacjentów program dla lekarzy
Innowacje w badaniach rynku farmaceutycznego Na czym polegają badania rynku medycznego?  Analiza rzetelności testu w statystyce medycznej Jak zaplanować projekt medical market research? Badania rynku aptecznego Badania leków bez recepty – w czym mogą pomóc? Mój innowacyjny gabinet – Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Elektroniczne karty obserwacji Badania przekrojowe i ich zastosowanie w medycynie Badania rynku leków i potencjalne korzyści wynikające z ich realizacji Jak przeprowadza się badania statystyczne w medycynie? Badania rynku usług medycznych Segmentacja pacjentów pozwoli zwiększyć zyski ze sprzedaży leków Healthcare Market Research - marketing w służbie zdrowia Korzyści z prowadzenia badań epidemiologicznych Po co badać opinie pacjentów? Czyli o korzyściach dla ośrodków zdrowia Dlaczego warto zdecydować się na badania rynku farmaceutycznego? Jak zwiększyć sprzedaż leków za pomocą opakowania? Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - Polak u lekarza a lekarz w Internecie Jak mogę zweryfikować umiejętności moich przedstawicieli medycznych? W jaki sposób programy do e-dokumentacji zwiększają satysfakcję pacjentów? Czy e-dokumentacja będzie w stanie polepszyć wizerunek jednostek medycznych? Strony internetowe gabinetów jako element projektu elektronicznej dokumentacji medycznej Dobrze zorganizowany lekarz Elektroniczne aplikacje dla medycyny Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Plus Program Medfile zgodny z wytycznymi KIF Naukowe badania online w branży farmaceutycznej i medycznej Program do e-Recept – rewolucja w gabinecie lekarskim Leki po przeszczepie - jak planować zapotrzebowanie? Reklama lekarza w Internecie - jak lekarz może promować gabinet Telemedycyna - nowe zastosowanie Internetu w gabinecie lekarskim Program dla psychiatry - łatwe planowanie i obsługa wizyt Niekomercyjne badania kliniczne – dlaczego warto prowadzić badania? Wizyta u specjalisty - rejestruj się online